Prodej nemovitostí vyžaduje mnoho přesných informací a zkušeností. Základním předpokladem úspěchu je dobře stanovená prodejní cena. Makléři Developerského Centra ji správně určí za Vás.
Jak se k ní dostanou?
První typem cenotvorby je porovnání aktuálních nabídek na trhu. Najdeme si inzeráty, které se shodují právě s naší nemovitosti. Potřebujeme najít odpovídající velikost, lokalitu a dispozici.
Druhou metodou, jak můžeme odhadnout správnou prodejní cenu, je nahlédnout do kupních smluv v katastru nemovitostí. Ten umožňuje komukoliv získat opis kupní smlouvy jakéhokoliv obchodu.
Třetí způsob, jakým zjistíme adekvátní prodejní cenu, je použití speciálního odhadního programu. Ten funguje velmi jednoduše. Nejdříve jej musíme naplnit potřebnými informacemi. Mezi ty bude patřit: typ budovy, celková zastavěná plocha a samozřejmě lokalita. Některé aplikace umí načíst data z cenové mapy, ve které zjistíme aktuální hodnotu pozemku. Všechny tyto údaje pak porovnáme mezi sebou a získáme přesnou cenu.
Solidní realitní kancelář má potřebné informace, nástroje i zkušenosti, aby mohla uzavírat úspěšné obchody. S naší pomocí můžete také ušetřit počáteční náklady prodeje nebo pronájmu. Postaráme se kompletně o přípravu nabídky, zaplatíme propagaci a najdeme zájemce, se kterým absolvujeme prohlídky. Až přijde čas na uzavření smlouvy, ušetříme Vám náklady na právníka a budeme s vámi během každého jednání.
Součást naší práce je hledání zajímavých nabídek. V portfoliu nemovitostí naší realitní kanceláře najdete to nejzajímavější z Mariánských Lázní a blízkého okolí. Naše působení jsme soustředili na tuto lokalitu, abychom Vám ušetřili čas na inzertních portálech. S námi rovnou procházíte lokalizované portfolio místních realit. Zároveň máte jistotu, že jde o solidní, prověřenou inzerci.
Developerské Centrum je naše značka, která působí v realitách. Díky tomu, že jsme developeři, máme pohled z jiné perspektivy. Pokud jste developer, setkáváte se s úplně jinou částí trhu. Díky naší dlouholeté developerské činnosti umíme získat mnoho exkluzivních nabídek, které by jinak nebyly k dispozici. Zároveň se umíme postarat o další služby, které k naší práci rozhodně patří.
Jaké to jsou?